Alla inlägg under november 2011

Av emmy uglem - 15 november 2011 17:45

Ja...det började med att jag skolkade jätte mycke,mina kompisar sa kom till skolan så kan vi hjälpa dig med det du tyckte var svårt...jag försökte med min kompis som heter caroline hanslofwa hon har magsår och hon behöver inte vara iskolan fullt...Hon får vara hemma om hon tycker det är för jobbigt och jag har väldigt lätt att följa med på grupp tryck men det ska jag iaf sluta med nu för om jag ska bli det jag vill i framtiden så kan jag inte hålla på som ett litet barn och min mamma får ont i magen när det händer såna saker...jag vill inte att det ska hända min famlij nått så jag ska göra mitt bästa för att ha det så bra som vi hade förut...men jag o pappa snackade med min lärare carina wallerstien och hon sa att jag behövde snacka med bup och det vill jag verkligen inte...:(:( men iaf jag hinner inte snacka om det här har massa annat skit som måste göras men när jag kommer till datorn nästa gång så kommer jag fortsätta skriva på det här pusspuss hare så gött :)(L)(L)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards