Direktlänk till inlägg 20 december 2011

Aja,nu är det lov iaf :D

Av emmy uglem - 20 december 2011 15:23

hej bloggen,nyss kommit hem från skolan en rätt chill dag :D 
älskar klassen assåh,så jävla bäst vi är...men man var glad ända tills man skulle gå hem och ge häxan en kram och få BETYGEN !! gaaaaaahh. det är det värsta av allt...ingen vill veta vad jag fick jag fick 40poäng och dom ska man söka på gymasiet ahahahaahhaha xd jag behöver inte ens söka kommer inte komma in på nått..men när man kommer tillbaka till skolan då är det bara att plugg som en jävla åsna :D

snart ska man ner till stan och handla julklappar :D

jag vet att jag är lite efter :D men aja bättre sent en aldrig :P

man vet ju redan vad man ska få av morsan och farsan,assåh åh jag har så jävla damp på min pappa för han säger jämt att jag ska dra ut med min vovve sigge...men jag pallar inte man halkar fett me mycke..menmen.

aja nu ska man dra ut med vovven som man får lov med..sen blire stan :D

och sen när jag kommer hem så säger jag vad jag köpte och då ska jag även skriva ett inlägg om min älskade gulle :D

herrå puss /e 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmy uglem - 27 april 2012 11:58

Nu var det tagen sen jag bloggade :) men jag ska väl ta o börja igen :d men nu sitter jag iskolan med gulle :) vi väntar på att lektionen ska börja. aja jag skriver mer senare har inte tid just nu vi höres senare kanske lägger upp några bilder...

Av emmy uglem - 28 februari 2012 01:22

Heej bloggen ! <3 Förlåt att jag har glömt att blogga men jag har haft ganska mycket att göra :/ jag har varit med kompisar o allt :D men nu har jag iaf sportlov o då ska jag försöka blogga lite extra mycke om jag har tid o ork :D men nu ä...

Av emmy uglem - 22 februari 2012 16:57

Heejsan bloggen :D Idag har jag varit iskolan o haft en chill dag med john,gulle,gulnas o nora :P skoldagen var som vanligt typ :p Vi har ju utedag eller nått skit imorron ska vara m gulle o gulnas och sigge såklart ;) nice dag kommer det bli :D ...

Av emmy uglem - 18 februari 2012 22:40

Heejsan bloggen :) Idag vaknade jag vid 7 för att min hund kom o väckte mig ! :) Men somnade om igen efter en timme typ. Sen gick jag upp vid halv 11-11 någon gång där ! och kollade på film med pappa min :) Sen chillade jag typ resten av da...

Av emmy uglem - 16 februari 2012 16:32

Heejsan alla bloggläsare :) 'idag vaknade jag typ halv 6 av att pappa väckte mig :) Sen trodde jag att det var måndag eftersom att jag var ledig tisdag o onsdag o då kändes det som att det var måndag i dag.. Sen när jag kollade shemat på internet...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards