Direktlänk till inlägg 28 februari 2012

sorry ....

Av emmy uglem - 28 februari 2012 01:22

Heej bloggen ! <3

Förlåt att jag har glömt att blogga men jag har haft ganska mycket att göra :/

jag har varit med kompisar o allt :D

men nu har jag iaf sportlov o då ska jag försöka blogga lite extra mycke om jag har tid o ork :D

men nu är jag iaf hemma hos gulle o gulnas :D 

just nu vet jag inte vad jag ska skriva om har lite dålig fantasi idag :/ 


Det är iaf 3 veckor med älsklingen idah ! :D <3

aja jag hör av mig senare tänkte blogga lite snabbt bara för att ni ska veta jag lever :D

aja hejdå 


puss/ emmy <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emmy uglem - 27 april 2012 11:58

Nu var det tagen sen jag bloggade :) men jag ska väl ta o börja igen :d men nu sitter jag iskolan med gulle :) vi väntar på att lektionen ska börja. aja jag skriver mer senare har inte tid just nu vi höres senare kanske lägger upp några bilder...

Av emmy uglem - 22 februari 2012 16:57

Heejsan bloggen :D Idag har jag varit iskolan o haft en chill dag med john,gulle,gulnas o nora :P skoldagen var som vanligt typ :p Vi har ju utedag eller nått skit imorron ska vara m gulle o gulnas och sigge såklart ;) nice dag kommer det bli :D ...

Av emmy uglem - 18 februari 2012 22:40

Heejsan bloggen :) Idag vaknade jag vid 7 för att min hund kom o väckte mig ! :) Men somnade om igen efter en timme typ. Sen gick jag upp vid halv 11-11 någon gång där ! och kollade på film med pappa min :) Sen chillade jag typ resten av da...

Av emmy uglem - 16 februari 2012 16:32

Heejsan alla bloggläsare :) 'idag vaknade jag typ halv 6 av att pappa väckte mig :) Sen trodde jag att det var måndag eftersom att jag var ledig tisdag o onsdag o då kändes det som att det var måndag i dag.. Sen när jag kollade shemat på internet...

Av emmy uglem - 15 februari 2012 22:22

hejsan bloggen :) Idag vaknade jag vid 9 av att sigge o pappa väckte mig! fyfan vad sur jag blev ! :/ aja sen vart det att rida i norra amsberg igen :P nicenice !! Sen vart det typ att åka hem o mamma bah kan du baka bullar ?  så då gjorde jag ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards