Alla inlägg under december 2011

Av emmy uglem - 30 december 2011 15:58

Heejsan alla läsare...idag vaknade jag halv 2 och då vart det att sätta på datorn och sen gick jag och kollade på en film med farsan :P

sen vart det att fixa sig och gå upp till mina kompisar,vi har nämligen bestämt att jag ska vara hos dom på nyår imorron alltså,hoppas alla som läser får ett bra nyår,jag har inte så mycket att skriva men jag ska iaf dra till kupolen snart och skaffa en klänning tills imorron :P

Men ska försöka vara lite bättre på att blogga det här året som kommer ska försöka göra minst 2 inlägg per dag och om ni tycker att jag ska skriva om nått speciellt skriv gärna det i en kommentar så ska jag nog fixa det men aja ni får alla ha det så bra så kanske vi hörs senare :p


 


aja hejdå pusspuss / e <3

Av emmy uglem - 20 december 2011 15:23

hej bloggen,nyss kommit hem från skolan en rätt chill dag :D 
älskar klassen assåh,så jävla bäst vi är...men man var glad ända tills man skulle gå hem och ge häxan en kram och få BETYGEN !! gaaaaaahh. det är det värsta av allt...ingen vill veta vad jag fick jag fick 40poäng och dom ska man söka på gymasiet ahahahaahhaha xd jag behöver inte ens söka kommer inte komma in på nått..men när man kommer tillbaka till skolan då är det bara att plugg som en jävla åsna :D

snart ska man ner till stan och handla julklappar :D

jag vet att jag är lite efter :D men aja bättre sent en aldrig :P

man vet ju redan vad man ska få av morsan och farsan,assåh åh jag har så jävla damp på min pappa för han säger jämt att jag ska dra ut med min vovve sigge...men jag pallar inte man halkar fett me mycke..menmen.

aja nu ska man dra ut med vovven som man får lov med..sen blire stan :D

och sen när jag kommer hem så säger jag vad jag köpte och då ska jag även skriva ett inlägg om min älskade gulle :D

herrå puss /e 

Av emmy uglem - 20 december 2011 07:18

godmorgon bloggen <3

nu har man vaknat av en fett dryg pappa som kallas fetto!!

men nu sitter man snacka med gulle mamedov :D

sen när jag kommer hem från plugget då ska jag skriva ett inlägg om gulle mamedov.och kanske lägg in ett inlägg om julshowen...asg haha xd 

iaf nu ska man dra och fixa sig :P

herrå :P puss /e


Av emmy uglem - 19 december 2011 23:24

hej bloggen det var ett tag sen.. men jag ska iaf skriva om min fitt lärare :D

och kanske julshowen :D

ja,det finns en jävligt dryg lärare på min skola som heter ANN-GITT hatar verkligen henne...hon tar mig från varje lektion typ så jävla störande...

och sen om  man säger nått kaxigt mot henne får hon damp och smsar mig pappa...säger bara väx upp fitta...

Hon är verkligen den största fittan...hon tror att hon är nått och håller på att ta ut massa elever från lektionen. har sån jävla lust att visa vad jag skriver till henne men då hade hon dödat mig säkert...inte för att min farsa bryr sig men endå...har lust att bara skrika när man ser henne...fula rynkigaa människa...!!!

aja men kanske kommer ett inlägg senare

herrå :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards