Alla inlägg den 16 februari 2012

Av emmy uglem - 16 februari 2012 16:32

Heejsan alla bloggläsare :)

'idag vaknade jag typ halv 6 av att pappa väckte mig :)

Sen trodde jag att det var måndag eftersom att jag var ledig tisdag o onsdag o då kändes det som att det var måndag i dag.. Sen när jag kollade shemat på internet då kom jag ju på att det var torsdag..O då fick jag bråttom helt plötsligt för bussen gick om typ 5min :/

Så då vare bara att sticka ut till bussen :)

Fast jag kom försent hehe!! Fy mig !! :D

aja sen var det en helt vanlig skol dag

sen stannade jag kvar till 4 iskolan för att plugga lite extra :)

inte kul men aja man lärde sig lite extra :)

aja men snart om någon till typ 1-2 timmar drar man till stallet :)

Kommer bilder senare när jag kommer hem ungefär vid halv tio :)

aja nu ska jag dra men höres :D


       


Älskar verkligen den här gossen :) <3

Men han kan vara jävligt jobbig o hyper ibland men det är väl nått man får leva med :)

Älskar han sjukt mycke !! :)

aja ska dra nu hejdå


puss/ Emmy <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards